Historia

Razem jesteśmy silniejsi!
Takie motto przyświeca Avii od 1927 roku. To właśnie wtedy kilku niezależnych importerów ropy naftowej w Szwajcarii połączyło swoje siły.

Pozostając w dalszym ciągu niezależnymi mieli razem więcej do zaoferowania swoim klientom, a także wzmocnili swoją pozycję biznesową w coraz bardziej konkurencyjnym świecie.

Pomysł spodobał się też w innych krajach Europy i w 1960 roku powstała AVIA International – międzynarodowe stowarzyszenie niezależnych firm, które zaczęło oferować swoje produkty i usługi pod jedną, wspólną marką.

Zmiany logo AVIA na przestrzeni lat

Marka

Dziś, AVIA International to ponad 90 firm z całej Europy, które pozostając prawnie i ekonomicznie niezależne budują swoją pozycję pod wspólnym brandem, który stał się gwarantem jakości obsługi. Parasol marki ułatwia budowę wiarygodnej oferty i czyni ze stowarzyszenia jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Europie. AVIA obecna jest w 14 krajach. To ponad 3000 stacji paliw w całej Europie i obroty członków na poziomie 20 mld Euro rocznie.

AVIA International to  oprócz stacji paliw poważny gracz na rynku operatorów paliwowych (fot. Portu w Bilbao) oraz dostawca hurtowy m.in.: oleju opałowego, energii elektrycznej czy środków smarnych i olejów dla przemysłu i motoryzacji. Inwestujemy w tzw. zieloną energię (farmy słoneczne i wiatrowe). Rozwijamy stacje ładowania dla pojazdów elektrycznych.

Jesteśmy tam, gdzie jest Klient. Kierowcy znajdą stacje paliw zarówno przy trasach głównych jak i na obszarach wiejskich. Wierzymy głęboko, że kotwica regionalna pozwala nam szybko i elastycznie odpowiadać na zapotrzebowanie naszych Klientów, a przede wszystkim zaangażować się regionalnie w budowanie relacji z naszymi partnerami i klientami. Jesteśmy blisko rynku i oferujemy produkty i usługi potrzebne lokalnym społecznościom.

AVIA to stabilność i bezpieczeństwo zarówno dla naszego klienta jak i dla naszego partnera w biznesie.

AVIA to międzynarodowa marka, która wdraża lokalne rozwiązania

 

Wsparcie marketingowe i rozpoznawalna na całym swiecie marka

AVIA Racing

Własny team rajdowy

Skoki narciarskie

Sponsoring konkursów Pucharu Świata 2016/2017

AVIA to międzynarodowa marka
która wdraża lokalne rozwiązania

AVIA obecna jest w 14 krajach. To ponad 3000 stacji paliw w całej Europie i obroty członków na poziomie 20 mld euro rocznie.

Nasza wizja to…

…stworzenie sieci stacji, która spełniałaby oczekiwania zarówno prywatnych właścicieli jak i klientów ostatecznych – indywidualnych i biznesowych.

Współpraca z Avią to:

  • prosta umowa
  • partnerskie rozmowy, jak wspólnie zwiększać wolumen sprzedaży i zadowolenie klientów
  • brak wieloletniego zobowiązania do zakupów paliw w warunkach tak dużej zmienności kursów walut i wahań na rynkach towarowych
  • wsparcie doradcze doświadczonego zespołu, konsultacje przy projektach przebudowy stacji i stworzenia efektywnego sklepu, w marketingu i w tematach prawnych.

Stacje paliw potrzebują marki, bo to ona daje kierowcy poczucie bezpieczeństwa. Właściciele stacji potrzebują atrakcyjnych warunków współpracy, żeby prowadzić biznes zyskownie i móc dalej go rozwijać. Zespół Avia Polska buduje unikalną ofertę łączącą powyższe elementy w oparciu o siłę Grupy Unimot i pół wieku doświadczeń europejskich Avia. Ta kombinacja dopasowana do Państwa sytuacji zapewni sukces!

Nie interesuje nas bycie franczyzodawcą, który w trakcie współpracy wpada na stację tylko po to, aby sprawdzić czystość i recytację korporacyjnych formułek przez pracowników. Grożąc przy tym karami i powołując się na umowę franczyzową o długości Trylogii, napisaną w języku zrozumiałym dla doktorantów prawa cywilnego.

Budując sieć AVIA wykorzystamy zasoby grupy Unimot (hurt paliw, sprzedaż prądu i gazu, sprawny i kreatywny marketing, ogromne doświadczenie pracowników), będąc jednocześnie elastycznymi dla naszych Partnerów.

Zapraszam do sieci AVIA!

Najważniejszy jest klient

Skupiamy się na Klientach i ich potrzebach. Dzięki filozofii marki i niezależności firm stowarzyszonych jesteśmy w stanie szybko dostosować produkty i usługi do zapotrzebowania na danym rynku.

Rozumiemy i rozróżniamy potrzeby klientów.

Dziś AVIA International to ponad 90 firm z całej Europy, które pozostając prawnie i ekonomicznie niezależne budują swoją pozycję pod wspólnym brandem AVIA, który stał się gwarantem jakości obsługi. Parasol marki AVIA ułatwia budowę wiarygodnej oferty i czyni ze stowarzyszenia jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Europie.

Jakość

Pracują dla nas największe rafinerie Europy. Niezależnie skąd pochodzi produkt – musi spełniać najbardziej rygorystyczne wymagania jakościowe. Kierowcy tankujący paliwo w Niemczech, Holandii czy na Węgrzech muszą mieć pewność co do jakości.

Nasze produkty poddawane są niezależnym procedurom kontroli jakości w laboratoriach od Portugalii aż po Serbię. Dopiero po przejściu specjalistycznych testów możemy z satysfakcją powiedzieć, że dany produkt naftowy ma jakość AVII.

AVIA to nie tylko stacje paliw

AVIA to nie tylko stacje paliw. To także poważny gracz na rynku hurtowym paliw oraz sprzedawca m.in.: energii elektrycznej, środków smarnych dla przemysłu i motoryzacji, oleju opałowego. AVIA inwestuje w tzw. zieloną energię (farmy słoneczne i wiatrowe) i rozwija stacje ładowania dla pojazdów elektrycznych.

Skupiamy się na Klientach i ich potrzebach. Dzięki wspólnej marce i niezależności firm stowarzyszonych jesteśmy w stanie szybko dostosować produkty i usługi do zapotrzebowania na danym rynku. Chcemy być tam, gdzie jest Klient.Kotwica regionalna to jeden z naszych priorytetów. Jesteśmy przekonani, że wielką wartością AVII jest budowanie właściwych relacji z Partnerami i Klientami.